Gard fysikalske logo
Helseforsikring

 

Helseforsikring

 

Bruk din helseforsikring hos oss


Vi har avtale med forsikringsselskapene, slik at du kan bruke behandlingsforsikringen din hos oss.


Fremgangsmåte: 


1) Kontakt ditt forsikringsselskap for å opprette forsikringssak. Du får da et såkalt sakID-nummer eller skadenummer.


2) Bestill vanlig online time hos oss (du trenger ikke å registrere noe sakID-nummer eller skadenummer ved timebestilling - kun vanlig timebestilling - enkelt og greit)


3) Møt opp til timen og ha med sakID-nummeret / skadenummeret til timen



💬 Lurer du på noe?


Ikke nøl med å kontakte oss. Vi hjelper deg gjerne med avklaringer eller bestilling.


📞 Bestill time i dag!


Helseforsikring


Forsikringsveileder


Om forsikringen din blir formidlet gjennom Nordic Netcare, Vertikal Helse, Fremtind, Falck eller Storebrand, kan du enkelt få tilgang til behandling ved å følge disse trinnene:


Nordic Netcare er formidler for Gjensidige og TRYG


Ring Nordic Netcare for å godkjenne behandling og få tildelt et skadenummer

Bestill time direkte gjennom nettsiden vår når du har fått opprettet en sak.

Gi beskjed til behandleren din om at du har forsikring gjennom Nordic Netcare, og vi ordner resten.


Vertikal Helse er formidler for IF


Ring Vertikal Helse for å opprette en sak og få tildelt en SakID.

En forsikringsrådgiver kan bestille time for deg, eller du kan bestille direkte gjennom nettsiden vår.

Videreformidle en gyldig SakID til behandleren din for videre registrering.

Falck er formidler for DNB, Protector, Codan og Eika


Falck


Ring Falck for å opprette en sak og få tildelt en SakID.

En forsikringsrådgiver kan bestille time for deg, eller du kan bestille direkte gjennom nettsiden vår.

Videreformidle en gyldig SakID til behandleren din for videre registrering.

Storebrand formidler sine egne forsikringer igjennom Bli Frisk appen


Storebrann 


Du kan bestille time direkte igjennom Bli Firsk appen, da blir SakID automatisk formidlet til behandler

Du kan også finne din SakID i appen og videreformidle den til behandler dersom du allerede har bestilt time igjennom våre nettsider


Fremtind formidler sine egene forsikringer og Sparebank 1


Når du har opprettet en sak hos Fremtind mottar du en epost med bekreftelse og informasjon om saken. Da får du saksnummer og informasjon om egenandel fra Fremtind. Bestill time som vanlig på våre nettsider og videreformidle relevant informasjonen fra epost du har mottatt fra Fremtind til din behandler når du kommer til timen. Behandler kan da registrere deg i vårt system og bruke din forsikring


🏥 Nordic Netcare


Formidler for: Gjensidige, TRYG

  • Ta kontakt med Nordic Netcare og få godkjent behandlingen
  • Du får et skadenummer
  • Bestill time hos oss
  • Oppgi skadenummeret ved timen – vi tar oss av registreringen


🏥 Vertikal Helse


Formidler for: IF

  • Opprett sak via Vertikal Helse og motta SakID
  • Du kan enten bestille time selv eller få hjelp av deres rådgiver
  • Oppgi SakID til oss når du møter til behandling


🏥 Falck Helse


Formidler for: DNB, Protector, Codan, Eika

  • Kontakt Falck og få tildelt SakID
  • Du kan bestille time selv via nettsiden, eller få hjelp av forsikringsrådgiver
  • Ta med og oppgi SakID ved behandling hos oss


🏥 Storebrand


Bruker appen Bli Frisk

  • Bestill time direkte i Bli Frisk-appen– da blir SakID automatisk sendt til oss
  • Har du bestilt time via nettsiden?
    Finn SakID i appen og oppgi den til behandleren når du møter


🏥 Fremtind Forsikring


For deg med forsikring fra SpareBank 1

  • Etter at du har opprettet sak, mottar du e-post med bekreftelse og informasjon om saksnummer og egenandel
  • Bestill time som vanlig via vår nettside
  • Oppgi informasjonen fra e-posten til behandleren din – vi tar oss av registreringen


🏥 Avonova


For deg med forsikring fra Avonova


  • Etter at du har opprettet sak, mottar du e-post med bekreftelse og informasjon om saksnummer og egenandel
  • Bestill time som vanlig via vår nettside
  • Oppgi informasjonen fra e-posten til behandleren din – vi tar oss av registreringen


🏥 Euro accident 


For deg med forsikring fra Euro accident 

  • Etter at du har opprettet sak, mottar du e-post med bekreftelse og informasjon om saksnummer og egenandel
  • Bestill time som vanlig via vår nettside
  • Oppgi informasjonen fra e-posten til behandleren din – vi tar oss av registreringen


🧾 Viktig informasjon


  • Du trenger ikke henvisning fra legefor å bruke forsikringen
  • Egenandeler varierer ut fra din avtale – sjekk dette med forsikringsselskapet
  • Vi fører journal, oppfyller krav fra forsikringsselskapene og gir deg en trygg og profesjonell behandling
  • Du får rask time og effektiv oppfølging

Helse forsikring 2


💬 Lurer du på noe?

Ikke nøl med å kontakte oss. Vi hjelper deg gjerne med avklaringer eller bestilling.


📞 Ring oss på 923 23 277
📧 Send e-post til Fys@gardfysikalske.no
📅 Se ledige timer og bestill behandling med helseforsikring